Po dwudziestu latach od debiutu legendy motorsportu, Porsche ponownie używa oznaczenia 718. Wraz z nadejściem modelu 718 Boxster, który zastępuje dotychczasowego Boxstera, firma wprowadza nowe czterocylindrowe silniki. 718 Boxster i 718 Boxster S są teraz napędzane czterocylindrowym, turbodoładowanym bokserem, który mimo mniejszej pojemności generuje teraz jeszcze więcej mocy. Słabszy Boxster gości dwulitrówkę, generującą 300 koni mechanicznych, natomiast mocniejsza wersja S ma już 2,5 litra pojemności skokowej i 350 koni mechanicznych. Moment obrotowy wynosi odpowiednio: w Boxsterze 380 niutonometrów, a w Boxsterze S 420 niutonometrów. Ci, którzy lubią pomachać skrzynią zadowolą się ręczną przekładnią, która będzie oferowana w standardzie. Za dopłatą [...]
Więcej w serwisie autowizja.pl »