Organizatorzy Grand Prix Australii potwierdzili ostatnie doniesienia iż początek sezonu 2016 nastąpi jednak w połowie marca zamiast jak pierwotnie planował Bernie Ecclestone, na początku kwietnia.
Szef ds. sportów motorowych Pirelli, Paul Hembery, w jedynym z wywiadów zasugerował, że jego firma również może zweryfikować swoje plany co do przyszłości w Formule 1 jeżeli dwa zespoły Red Bulla zdecydują się definitywnie wycofać ze sportu na skutek braku porozumienia w kwestii dostaw silników.
Bernie Ecclestone zapewnia, że nie czuje żalu ani urazy do zespołów Force India i Saubera, które oficjalnie złożyły skargę do Unii Europejskiej w związku z ich zdaniem krzywdzącą mniejsze zespoły strukturą Formuły 1.
Dwa mniejsze zespoły Formuły 1 złożyły oficjalną skargę do Unii Europejskiej, dotyczącą kwestii związanych z zarządzaniem sportem oraz podziałem wpływów między zespoły.
Po wyścigu na torze Suzuka największe emocje oprócz rywalizacji kierowców Mercedesa na pierwszych zakrętach, wzbudziły kwestie związane z formą przekazu telewizyjnego.
Bernie Ecclestone przyznał, że przyszłość Grand Prix Wielkiej Brytanii na historycznym torze Silverstone, który gościł pierwszą eliminację mistrzostw świata F1 w 1950 roku, jest faktycznie zagrożona.
Informacja o podpisaniu listu intencyjnego w kwestii przejęcia przez Renault większościowych udziałów w zespole Lotusa dała ekipie dodatkowe 10 tygodni na uporządkowanie swoich spraw.
Wedle słów szefa działu sportów motorowych Mercedesa, Toto Wolffa, Nico Rosberg na starcie GP Japonii miał mniejszą moc niż jego główny rywal w mistrzostwach, Lewis Hamilton.
Szef zespołu Ferrari, Maurizio Arrivabene, stwierdził że pod pewnymi względami Sebastian Vettel jest lepszy od siedmiokrotnego mistrza świata F1, Michaela Schumachera.
Niki Lauda zamierza wkrótce spotkać się z Berniem Ecclestonem, aby porozmawiać z nim na temat kwestii związanych z realizacją przekazu telewizyjnego z dzisiejszego wyścigu o GP Japonii.
Zespół Manora porozumiał się z ekipą Sir Franka Williamsa w kwestii współpracy technicznej, dzięki czemu najmniejszy zespół w stawce uzyska dostęp do skrzyni biegów i podzespołów zawieszenia produkowanych przez spółkę zależną ekipy z Grove.
Światowa Rada Sportów Motorowych, która obradowała dzisiaj w Paryżu oprócz opublikowania zmian w przyszłorocznym kalendarzu wyścigów F1 ratyfikowała również szereg mniej znaczących zmian.
W związku ze zmianami wprowadzonymi do przyszłorocznego kalendarza mistrzostw świata F1 zespoły uzgodniły nowy harmonogram zimowych sesji testowych.
Zespół Manora porozumiał się z ekipą Sir Franka Williamsa w kwestii współpracy technicznej, dzięki czemu najmniejszy zespół w stawce uzyska dostęp do skrzyni biegów i podzespołów zawieszenia produkowanych przez spółkę zależną ekipy z Grove.
Światowa Rada Sportów Motorowych, która obradowała dzisiaj w Paryżu oprócz opublikowania zmian w przyszłorocznym kalendarzu wyścigów F1 ratyfikowała również szereg mniej znaczących zmian.
Organizatorzy Grand Prix Australii potwierdzili ostatnie doniesienia iż początek sezonu 2016 nastąpi jednak w połowie marca zamiast jak pierwotnie planował Bernie Ecclestone, na początku kwietnia.
Szef ds. sportów motorowych Pirelli, Paul Hembery, w jedynym z wywiadów zasugerował, że jego firma również może zweryfikować swoje plany co do przyszłości w Formule 1 jeżeli dwa zespoły Red Bulla zdecydują się definitywnie wycofać ze sportu na skutek braku porozumienia w kwestii dostaw silników.
Bernie Ecclestone zapewnia, że nie czuje żalu ani urazy do zespołów Force India i Saubera, które oficjalnie złożyły skargę do Unii Europejskiej w związku z ich zdaniem krzywdzącą mniejsze zespoły strukturą Formuły 1.
W przyszłym roku Formuła 1 pierwszy raz wystartuje w Azerbejdżanie. Pod nazwą GP Europy zostanie zorganizowany wyścig w Baku. Brytyjski dziennikarz Ted Kravitz pokazał, jak wąski będzie uliczny tor...
Marcus Ericsson namawia Formułę 1 na Grand Prix w którymś z krajów skandynawskich, choć jednocześnie przyznaje, że są małe szanse na realizację tego pomysłu. F1 już ścigała się w Skandynawii,...
Dochody kierowców są jednym z najciekawszych pozawyścigowych tematów dla fanów Formuły 1. Paddock Magazine już teraz podał swoje zestawienie "szacunkowych" zarobków zawodników w sezonie 2016.
Ciekawie rozstrzygnął się pierwszy wyścig finałowej rundy indyjskiej serii jednomiejscowych bolidów MRF Challenge w Formule 2000. Na torze w Madrasie na podium stanęli razem potomkowie trzech...
Zeszłego roku sędziowie w Formule 1 nałożyli przeszło 100 kar na kierowców, policzył blog F1 Fanatic. Próg ów został przekroczony pierwszy raz. Kar jest coraz więcej mimo, że od dłuższego czasu...
Williams wziął za cel na nowy sezon Formuły 1 nie tylko gonienie Mercedesa i Ferrari, ale też obronienie się przed Red Bullem. Zespół z Grove ubiegłego roku powtórzył 3.
Nico Hulkenberg oznajmił, że jest szczęśliwy w Force India i nie próbuje za wszelką cenę przejść do topowego zespołu Formuły 1. Zobacz także: Bottas nie jest sfiksowany na punkcie Ferrari ...
Honda nie zdołała wyeliminować awarii w swoim hybrydowym silniku V6 turbo w Formule 1 zmianami wprowadzonymi do niego na sezon 2016, twierdzi francuski magazyn Auto Hebdo.
Szanse Kevina Magnussena na zastąpienie Pastora Maldonado w składzie Renault na sezon 2016 Formuły 1 radykalnie wzrosły i powrót Duńczyka do wyścigów Grand Prix jest już niemal przesądzony.
Zespół Toro Rosso spodziewa się zdążyć przygotować nowy bolid Formuły 1 na pierwsze testy przed sezonem 2016, mimo opóźnień spowodowanych zamieszaniem z dostawcą silników. Zobacz także: Nowy bolid...