Organizatorzy inauguracyjnego Grand Prix Azerbejdżanu w Formule 1 podali godzinę rozpoczęcia wyścigu. Zawody mają się odbyć tuż po zakończeniu słynnego wyścigu w Le Mans.
Wydaje się, że zmiany wprowadzone do regulaminu techniczne pozwoliły inżynierom zespołów F1 na wydobycie większej liczby decybeli z nowych maszyn.
Nowowybrany rząd w Argentynie zdecydował się rozpocząć starania o powrót do kraju wyścigów najbardziej prestiżowej serii motorsportu na świecie.
Mistrz serii GP2 Stoffel Vandoorne poinformował, że przedłużając umowę z McLarenem nie zagwarantował miejsca w pierwszym zespole w kolejnym sezonie Formuły 1.
Okres przedsezonowych testów Formuły 1 w roku 2016 rozpocznie się już pod koniec stycznia. We Francji na torze Paul-Ricard wybrane zespoły będą sprawdzać deszczowe opony.
Włoski dostawca ogumienia w Formule 1 przed sezonem 2016 przygotował kilka zmian, które mają pomóc urozmaicić całe show. Część z nich była przygotowywana w tajemnicy przed zespołami.
Indyjski team Formuły 1 jest przekonany, że nie dojdzie do powtórki z poprzedniego roku, gdy zespół nie był w stanie w pełni zrealizować programu przedsezonowych testów.
Austriacka stajnia w przyszłym sezonie mistrzostw świata będzie występować w innej kolorystyce. Kibice poznają nowe barwy w przyszłym miesiącu.
W sezonie 2016 szykuje się sporo zmian, jeśli chodzi o kibiców. Formuła 1 chce, aby fani po każdym Grand Prix wybrali kierowcę wyścigu lub najlepszy manewr wyprzedzania.
Producenci jednostek napędowych w Formule 1 zgodzili się w najbliższych latach na znaczące obniżenie cen silnika dla klienckich stajni, donosi branżowy magazyn Autosport.
Włoch Raffaele Marciello rozstał się z legendarną stajnią z Maranello i w przyszłym roku nie będzie pełnił roli kierowcy testowego w napędzanym włoskimi silnikami Sauberze.
Dawna ekipa Marussia F1 Team od najbliższego sezonu mistrzostw świata Formuły 1 będzie rywalizować jako Manor Racing. Tajemnicą pozostaje jednak skład kierowców brytyjskiej stajni.
Sędziowie wyścigów Formuły 1 zostaną poproszeni o bardziej łagodniejsze podejście do karania kierowców podczas zawodów w przypadku kolizji. Poinformował o tym serwis "Motorsport".
Zespół Williams Martini Racing zdecydowanie sprzeciwił się wobec idei Jeana Todta odnośnie powrotu tankowania bolidów w czasie wyścigu. Miałoby to nastąpić w sezonie 2017.
Zespół Force India potwierdził dotychczasowe doniesienia o przełożeniu w czasie umowy ze znanym brytyjskim producentem luksusowych samochodów Aston Martin.
Szef austriackiej stajni Christian Horner zdradził, że aktualny mistrz świata F1 Lewis Hamilton przed przejściem do Mercedesa chciał za wszelką cenę podpisać kontrakt z Red Bull Racing.