Były kierowca Williamsa w F1, Damon Hill radzi brytyjskiemu zespołowi rezygnację z usług Mercedesa i znalezienie nowego dostawcy jednostek napędowych.
Pomimo faktu, że Renault wraca do Formuły 1 ze swoim fabrycznym zespołem, Helmut Marko uważa, że francuski koncern powinien w większym stopniu wspierać Red Bulla, jako bardziej konkurencyjną stajnię.
Nowy bolid Saubera będzie gotowy dopiero na drugie przedsezonowe testy F1, które odbędą się w marcu. Zespół potwierdził tą informację w poniedziałek.
Od sezonu 2016 w Formule 1 znów będzie występował fabryczny zespół Renault. Francuski koncern wykupił Lotus F1 Team i zamierza wrócić do tradycyjnych barw.
Max Verstappen zasiadł za kierownicą bolidu Red Bulla z sezonu 2011. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że najmłodszy kierowca z całej stawki jeździł po austriackich Alpach!
McLaren Honda jest kolejnym zespołem, który ogłosił datę prezentacji tegorocznego bolidu. Ekipa z Woking ma nadzieję, że sezon 2016 będzie dużo lepszy niż poprzedni.
Brytyjczyk z pewnością jeszcze kilka lat pojeździ w Formule 1. Jednak kierowca myśli już, co chciałby robić na sportowej emeryturze. Jednym z celów jest lot na Marsa.
Rob Smedley potwierdził datę prezentacji bolidu Williams Martini Racing na sezon 2016. Odsłonięcie nowego modelu ma nastąpić podczas pierwszego dnia testów przedsezonowych.
Kierowca Force India, Nico Hulkenberg czuje się dobrze w szeregach średniaka w stawce MŚ i nie zamierza zaprzątać sobie głowy myślami o transferze do Ferrari.
Stajnia z bazą w Banbury z dumą ogłosiła uzyskanie homologacji dla swojego nowego bolidu. Ostatni zespół poprzedniego sezonu F1 zapowiedział również swoją obecność od pierwszego dnia zimowych testów.
Zespoły Formuły 1 będą kolejny raz dyskutować nad powrotem tankowania bolidów w trakcie wyścigów mistrzostw świata. Zwolennikiem pomysłu jest prezydent FIA Jean Todt.
Załoga Michał Broniszewski / Bernd Schneider / Hubert Haupt / Yelmer Buurman / Abdulaziz Al Faisal odpadła z 24-godzinnego wyścigu na torze w Dubaju po 154 okrążeniach z powodu defektu Mercedesa AMG GT3 z numerem 3.
Jeszcze kilka tygodni dzieli nas od sezonu 2016 w Formule 1. Nadchodzące mistrzostwa świata w F1 będą inne od poprzednich, zwłaszcza jeśli chodzi o świętowanie na podium.
Na tydzień przed startem sezonu WRC, szef mistrzowskiego zespołu Volkswagena Jost Capito przechodzi do Formuły 1. Niemiec zostanie dyrektorem wykonawczym McLarena.
Ferrari, Red Bull i McLaren zostały zaproszone na przedsezonowe testy deszczowych opon Pirelli, które odbędą się pod koniec stycznia na torze Paul Ricard we Francji.
Szefujący spółce Dailmer AG Dieter Zetsche mimo coraz bardziej napiętej sytuacji pomiędzy kierowcami Mercedesa, nie chce myśleć o zmianie składu i zatrudnianiu nowego zawodnika.
Prezes Ferrari Sergio Marchionne zawiesił wysoko poprzeczkę przed swoim zespołem, który w sezonie 2016 ma jeszcze bardziej pokrzyżować szyki celującemu w obronę tytułu Mercedesowi.
Pastor Maldonado dotąd pewny swojego miejsca w stawce Formuły 1 może wypaść z gry. Renault rozważa bardzo poważnie rozstanie się z kierowcą z Wenezueli.
Planowane zmiany regulaminu technicznego Formuły 1, mające na celu przyspieszyć obecne bolidy prawdopodobnie nie zostaną szybko zrealizowane, donosi branżowy magazyn Auto Motor und Sport.